Bästa FB-annonsen jag sett.

Man blir ju lite trött på annonserna på högersidan på facebook. Jag som är en kvinna på 45 får ofta se att jag kan få färre rynkor, gå ner i vikt, vinna choklad och kan dejta på en ruggugglesajt. Typ.

Idag såg jag en annons som fick mig att jubla.
Vad sägs om denna?

FB dermatologer

Länken verkar vara till äkta rynkproduktsreklam.

Mycket roande är kommentarerna från Berta K, Natalie S, Greta P, Carina P, Monika P – mfl fejkade personer utan länk till. De älskar produkterna! Helt oväntat.

Reklammakaren har iaf väckt uppmärksamhet. Men jag köper inte. Av erfarenhet vet jag att naturligt anskaffat fett är bästa fillern för rynkor.

Ät en pizza per dag så slipper ni rynkproblem forever.

Om Victoria Qvarnström

Bloggare ADHD/NPF och bloggcoach på hundbeteendeblogg
Det här inlägget postades i Dagboksuppdatering., Nätet & sociala medier., Produktdesign och funktion.. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Bästa FB-annonsen jag sett.

  1. Christian Vojin skriver:

    Hej vicky. Long time and no see. Hur är livet med dig? Googlade på ditt namn. Åker till Gbg över helgen, inbjuden 25-års jubileum efter avslutade läkarstudier. Har tid på sön em med ev fika och träff omnan jag åker hem,vad sägs? Hälsning Christian v.

Kommentera

