Överreagerar lite.

Blir jävligt sur på bankbedrägeriförsök via internet.

Idag svarade jag på ett sådant nätfiskemail då en bank jag inte ens har artigt bad om mina inloggningsuppgifter.

Överreraktion javisst och helt onödigt eftersom adressen inte ens fanns. Men lite skönt var det – ändå eftersom sådana mail fortsätter komma, trots skäppostsmarkering. Gå och gräv ner er!

Om Victoria Qvarnström

Bloggare ADHD/NPF och bloggcoach på hundbeteendeblogg
Det här inlägget postades i Dagboksuppdatering.. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Överreagerar lite.

  1. Bellan skriver:

    Exakt ett sånt mail fick jag också häromdan och jag har Swedbank! Tycker bara att det är så dålig svenska i mailet för att komma från en bank…. :/
    Kram påre´
    //Bellan

Kommentera

