Hund-o-mania.

I helgen är det MyDog-mässa på Svenska Mässan i Göteborg.

GöteborgsPosten har en hundspecial i helgen i GP Två Dagar där jag blev tillfrågad om att medverka jämte några göteborgsprofiler, i min egenskap av bloggare på min tydligen uppskattade ADHD-blogg. Kul!

Jag frågade om de verkligen ville ha med mig eftersom jag inte äger Tiger utan är plastmatte ungefär varannan vecka. Men de tyckte att det var en intressant infallsvinkel att ha blivit ”ofrivillig matte”. Det tycker faktiskt jag med. Hade liksom inte väntat mig att få en relation med en fyrbening. Och har blivit överrumplad av hur givande roligt och kärt det blivit.

Husse sa OK, så då körde vi.

Så här presenterades Tiger, min dotters pappas och hans frus och barnen Ella och Pixie Belles franska bulldog i GP idag, om mitt oväntade plast-matteskap. Längst uppe till höger i bild.

Omslag till GP Två Dagar med mig och Tiger. Och nej, jag har inte så svår skäggväxt.


Artikeln om oss där Tiger faktiskt gärna vill vara med i allt jag gör. Typ sitta på en stol bredvid. Kanske facebooka? Följda av Torbjörn Nilsson, Klara Zimmergren och Johan Trouvé med deras jyckar.

Vad som hänt senast i mitt liv nu är att jag har fått en partner till. Faktiskt en riktig hundman med två hundar, en hane och en hona av rasen rottweiler.

Om Victoria Qvarnström

Bloggare ADHD/NPF och bloggcoach på hundbeteendeblogg
Det här inlägget postades i Dagboksuppdatering., Hundar. och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Hund-o-mania.

  1. Ping: Att plötsligt bli rottismatte. | Seth Sjöblom

  2. Ping: Hund nekad på buss. | Seth Sjöblom

  3. Ping: Tiger – familjens mycket saknade franska bulldog | Hundcoachen Seth Sjöblom - Göteborg

Kommentera

