Newsmill-artiklar.

Här fanns länkar till de artiklar som Newsmill – redaktionen valde att publicera av mig. Men det nätforumet nyhetskommentarer och debatt är tyvärr dött nu. Rubrikerna kanske säger er något ändå?

Lade upp kopior på ADHD-npf-bloggen. Tyvärr markerade jag dem inte med ”Newsmill”. Men ni kan anta utmaningen att googla på bloggmalplace + rubrikerna som finns en bit ner på den här sidan. Dock kan rubrikerna skilja sig lite från det jag skrev och det som Newsmill valde.
Heja heja!!?

Detta var innan jag blev engagerad i hundar. Men när jag brinner så brinner jag, så, tjae, hundrelaterade artiklar hade det nog blivit också.

Människor med ADHD eller Aspergers diskrimineras

Nathan Shachar säger att jag inte finns

Unga med neuropsykiatriska funktionshinder klassas ut

Raljera om autism luktar illa, Expressen

Kunskapen om neuropsykiatriska diagnoser måste bättras

Gör upp med fördomarna om ADHD

Fördomar om ADHD ges debattutrymme på Aftonbladet

Skribenter som får mothugg och kritik kallar sig mobbade

Taxichaufförer som misshandlat inom familjen får bara en varning

Du kan vara sex månader från hemlöshet

Fruktförmedlingen veckans snackis

Rehabilitering på allvar eller bara skådespel?

När blev leukemi inte akut? Socialtjänsten sviker dödssjukt barn.

Hyresgäster borde kunna avbeställa telefonkatalogen nu

Om Victoria Qvarnström

Bloggare ADHD/NPF och bloggcoach på hundbeteendeblogg
Det här inlägget postades i Alster och publiceringar., Newsmill och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Newsmill-artiklar.

  1. Ping: Känd från TV. | Victorias ankedoter

Kommentera

