En halvsida i Faktum.

När jag var faktumvolontär en dag på WestCoastRiot/MetalTown skrev jag ett blogginlägg om vad vi gjorde den dagen.

Fick frågan om jag kunde fotografera lite mer dagen efter. Mina foton hamnade på en halvsida i Faktum #106 ”Håkan-numret”.

Meshuggah med fan.

Meshuggah med fan.

Varierande publik.

Varierande publik.

Nu söker jag jobb. Som kännetecken har jag lätt att få kontakt med människor, som det märks av mina foton. Bland annat. Skulle lätt kunna ta hand om ett företags blogg och dess övriga sociala mediakanaler.

Under Bokmässan i Göteborg kommer jag stå ett par pass i Faktums monter på övervåningen H04:10 i Svenska Mässan.

Om Victoria Qvarnström

Bloggare ADHD/NPF och bloggcoach på hundbeteendeblogg
Det här inlägget postades i FAKTUM -Göteborgs tidning för hemlösa., WestCoastRiot/MetalTown 2011 och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Kommentera

