Speciell midsommar.

Jag firade midsommar i spenaten, inbjuden av två vänner. De är inte vilka som helst.

Honom lärde jag känna för åtta år sedan och han var en trogen vän när vi umgicks. Henne träffade jag för drygt tre år sedan via gemensamma vänner. Jag kan ha underdrivit i tid, eftersom jag går på känsla här?

Men för ganska exakt 18 månader sedan fick jag ett mail på facebook från min gamle vän då han frågade vem i helsike HON var, som skrev på min sida.

Jag svarade sanningsenligt att hon är en av de bästa jag mött, vacker inifrån och ut. Men att om han var intresserad av henne skulle han vara snäll. Seriös! För det var hon värd. Denna tösen skulle enligt min mening ha det bästa, inget jäkla jidder. Och jag skrev att hon var minst lika knasig som han.

Idag firade vi flera högtider sammanslagna, i deras idag gemensamma hem, bland annat att de gift sig. Fatta?!

Jag höll ett kort tal, med berättelsen och gav honom medalj för att han uppträtt som en gentleman. Detta har känts som en dag av lycka.

Inte minst för alla som var där. Trettio bra människor.

Och två fantastiska som funnit varandra.


Tack för att jag fick vara med. Stort.
Därför det står i min blogg.
Och skêtakul! På alla sätt. ❤

Om Victoria Qvarnström

Bloggare ADHD/NPF och bloggcoach på hundbeteendeblogg
Det här inlägget postades i Dagboksuppdatering., Nätet & sociala medier.. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Speciell midsommar.

  1. Bruden skriver:

    PUSS!!!!! Och tack för att du var med!

Kommentera

