HBTQ-festivalen 2011.

Varit funktionär på HBTQ-festivalen i Göteborg  under början av juni.

Tyckte genast om webb/mediagruppen, vi samarbetade så bra, utan prestige och kunde bolla idéer och dela upp uppdrag, med god rådgivning av de ansvariga i gruppen. Detta gjorde jag på festivalens hemsida:

Kokande paneldebatt om normer och Göteborg.

Förebildersmingel från Invigningsgalan.

Yes – We Can Party. Efterbilderna.

Min första intervju, yes! Musikern Olle Hedberg.

Foton från Regnbågsparaden.

Sedan fick jag ansvar för festivalens blogg på QX och flängde hit och dit och samlade information och foton som jag bearbetade lite varstans på stan, hemma eller hos min vän jag fick övernatta hos. Att jag satt en natt gjorde ingenting, för jag sov ut på sex timmar och började om igen.

Hur jag blev funktionär: Världens uppraggning.
Som brandinspektör: Het reporter räddar Haket.
Rapport från föredrag om: HBT-personer i sextransaktioner.
Normkritisk & gränsöverskridande gubbe.
Fredagsmingel på Haket.
Artistkavalkad från Regnsbågsparken.
Liten HBTQ-lathund.
Från precis innan HBTQ-paraden rullar igång.
Fotolänk till hemsidan.
Mina paradfoton på qx-bloggen.
Efter en föreläsning: Könsskillnader och normer.
En teaterföreställning om: Fetton på scen.
Dragshow: Eftermiddagsglamour.
Förevisning av: Ready-to-wear-piska.
Den stora efterfesten.
Riv normer.
Tack för i år. Vi ses väl 2012?

Färdigställt det jag vill ha med i HBTQ-festivalens qx-blogg, efter festivalen.
Vet ju att den kan öka intresset för att intresserade anmäler sig som funktionärer nästa år.

Om Victoria Qvarnström

Er observatör i min verklighet.
Det här inlägget postades i HBTQ-festivalen, Nätet & sociala medier.. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till HBTQ-festivalen 2011.

  1. Ping: Det finns inget som är lagom med mig. « Victorias ADHD-blogg.

  2. Ping: Det finns inget som är lagom med mig. « Victorias ADHD-blogg.

Kommentera

